Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~kulmen | użytkownik

imię i nazwisko adresMyślenice zarejestrowany26.05.2006 @16:43:35 ostatnio na stronie20.01.2010 @08:22:36

...



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty113 komentarze5401 posty na forum46

komentarze
~hobnail    03.05.2009 @10:06:00
pozdrawiam Cie wiedzmo hehehehehhehehehe dzieki za odwiedziny
~dudeusz    30.04.2009 @12:55:56
:P
_______
Dis Aliter Visum

PS. Nie znam się na badylkach, portretach, na .........................
~zdoonek    27.04.2009 @17:06:17
Fisher & Diaz tez maja dobre wizyt, pozdr
~zdoonek    27.04.2009 @16:12:27
mi dawali z zakladow pogrzebowych hehe, dzieki
~ProdigalSon1    21.04.2009 @14:32:42
hmm..tak ??
_______
Może to jej urok... Może to Photoshop...
Tu tu http://www.kulmen.digart.pl
Julia http://www.digart.pl/praca/1304804/Julia.html
~ProdigalSon1    20.04.2009 @16:46:02
Żywopłot był przycinany przez słuzby porządkowe miasta Dubiecka
_______
Może to jej urok... Może to Photoshop...
Tu tu http://www.kulmen.digart.pl
Julia http://www.digart.pl/praca/1304804/Julia.html
~Szeptucha    19.04.2009 @13:16:19
Heh fajowo, że nie widziałaś...
_______
....The Imp of the Perverse....
~more33    18.04.2009 @17:01:21
no to chyba nie jest ze mna az tak zle:D
~Szeptucha    17.04.2009 @09:56:00
Opis jest na ponad 20 znaków...A CO!
_______
....The Imp of the Perverse....
~dudeusz    16.04.2009 @14:45:15
a ja tam wiem co tam się odbija
Czepiasz się tylko co by oceny nie dawać :P
_______
Dis Aliter Visum

PS. Nie znam się na badylkach, portretach, na .........................
~dudeusz    16.04.2009 @14:27:46
komentami innych się nie przejmuj :D
a co do chmur - hmm ????
_______
Dis Aliter Visum

PS. Nie znam się na badylkach, portretach, na .........................
~konfitura    13.04.2009 @14:23:03
wielkie dzięki za uwagi

Sie poprzygladam i podumam.
I popoprawiam, jesli czasu stanie...
~Positiva    12.04.2009 @13:50:30
dzieki, dawno sie nie pisało nic kurna
zara coś nabazgrze w Twej galerii - aye
~Dubiecko    11.04.2009 @18:34:15
Nie nie jestem z Dubiecka.
Obsługuje od 5 lat TPZD robiac dla nich różnego rodzaju projekty graficzne i na ich zlecenie wydaje rózne wydawnictwa lokalne związane z Dubieckiem i okolicą
Równiez jestem wielkim miłośnikiem tych terenów .
Począwszy od Przemyśla a skończywszy na najdalszych zakatkach Bieszczadów
Patrz >> http://www.foto.pwi-pl.com/bieszczady
http://www.pwi-pl.com/przemysl/foto
http://www.pwi-pl.com/fotografie/przemysl
http://www.fotografie.przemysl-pl.com
W chwili obecnej robie kompleksowa obsługe oddawanego do uzytku Zamku Krasickich
Patrz >> http://www.zamek.dubiecko.com
Pozdrawiam Serdecznie
A urodziłem się w Kłodzku w Sudetach tez malowniczych stronach naszego kraju.
_______
T a n i E A u t A >> http://www.tanie-auta.com
Praca w Anglii >> http://www.birmingham.net.pl
~Szeptucha    09.04.2009 @16:38:20
trés bien!




délicieusement
ostatnio edytowane: 2009-04-09 16:39:28
_______
....The Imp of the Perverse....
~Szeptucha    09.04.2009 @16:16:32
sans flash, non ne guere pratiquer flash.

...se comprendre?

ostatnio edytowane: 2009-04-09 16:17:15
_______
....The Imp of the Perverse....
~Szeptucha    09.04.2009 @15:27:58


je m'immole de soi ! que je sache... nib pas savoir...

(as?! pourquoi??)



śmiechowo:P
ostatnio edytowane: 2009-04-09 15:32:19
_______
....The Imp of the Perverse....
~Szeptucha    09.04.2009 @13:50:54
merci, plaisamment
salut!
_______
....The Imp of the Perverse....
~shamboo    05.04.2009 @11:42:40
godzi sie godzi on jest całkiem spoko:D
_______
Internetowy magazyn ilustrowany.

http://www.shamboo.strefa.pl
~bugi81    30.03.2009 @12:18:54
Dziekuje serdecznie Pozdrawiam
~BardziejKto    27.03.2009 @22:25:00
tak, myślę, że się pojawi tutaj jeszcze nie raz
~dudeusz    26.03.2009 @18:05:31
jak Ci zaraz styknę
to zobaczysz :P
_______
Dis Aliter Visum

PS. Nie znam się na badylkach, portretach, na .........................
~patryszjaaa    24.03.2009 @23:16:09
hm wydaje mi sie, ze to własnie dobrze, ze są rozne zdjecia
bo jakby byly wiecznie na ten sam temat, byloby nudnie
taki jest moje zdanie
ale dziekuje rowniez za twoje ; )
~cnkw    24.03.2009 @16:42:53
to pierwsze z pierwszych podejsc; )

nastepnym razem bede sie lepiej wysilal ; )
~xbasistkax    24.03.2009 @10:54:22
dzieki
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 80 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt